Δεν φαντάζεστε ποιο είναι το επόμενο “it” συστατικό στα προϊόντα ομορφιάς

Sharing is caring!

Κανναβιδιόλη (CBD) έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν κάποιες εταιρίες στα προϊόντα ομορφιάς τους, λόγω των αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονώδων ιδιοτήτων τους. Οι ειδικοί λένε ότι το επόμενο “it” συστατικό των προϊόντων ομορφιάς που εξάγεται από τα άνθη της κάνναβης, όντως έχει αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τον Robert Dellavalle, αναπληρωτή καθηγητή Δερματολογίας στο University of Colorado School of Medicine, πρωτοπόρο στις έρευνες πάνω στην κάνναβη είναι το Ισραήλ. Η One Cannabis World, η οποία παράγει μία αλοιφή για τη θεραπεία της ψωρίασης με τετραϋδροκανναβινόλη (THC) και κανναβιδιόλη (CBD) έχει έδρα το Τελ Αβίβ.

Ωστόσο, στις ΗΠΑ η έρευνες για τη χρήση της κάνναβης στη δερματολογία είναι ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο. Αν και το ανθρώπινο σώμα παράγει από μόνο του κανναβινοειδή, δεν έχουν υποστεί αρκετές κλινικές δοκιμασίες. “Σίγουρα, όμως, είναι ασφαλή”, σχολιάζει ο Dellavalle. “Το δέρμα μας έχει εξαιρετική προστασία, σε κάθε περίπτωση.”

Αυτός είναι και ο λόγος που οι εταιρίες που παράγουν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης δεν έχουν ενσωματώσει την CBD στα προϊόντα ομορφιάς τους ακόμα. “Στις ΗΠΑ η CBD είναι καθ’όλα νόμιμη, αλλά το όλο ζήτημα αποτελεί ακόμα γκρίζα ζώνη.” εξηγεί η Sejal Shah, δερματολόγος στη Νέα Υόρκη. “Οι εταιρίες καλλυντικών δεν είναι διατεθειμένες να επενδύσουν χιλιάδες δολάρια σε ένα προϊόν που ίσως κάποια στιγμή αποσυρθεί από τα ράφια.”

Οι μόνες περιπτώσεις να χρησιμοποιήσουν τη μαριχουάνα ως συστατικό είναι σαν συνθετικό άρωμα (όπως το Malin+Goetz Cannabis Hand+Body Wash) ή σαν έλαιο από τους σπόρους του φυτού (όπως την bestselling The Body Shop’s Hemp Collection).

Αρκετά καινούρια brands στον χώρο της πολυτελούς κοσμετολογίας, όμως, έχουν προϊόντα για τη φροντίδα του δέρματος με κανναβιδιόλη, όπως τα Apothecarium και Vertly, και όπως φαίνεται οι καταναλωτές αγοράζουν μανιωδώς τη νέα τάση.