BUSINESS+LEADERSHIPDONTMISS

Δύο πράγματα που πρέπει να μάθετε από τους ανταγωνιστές σας

Για μία αναπτυσσόμενη επιχείρηση, ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι μία μεγάλη ευκαιρία για βελτίωση. Παρατηρώντας προσεκτικά τους μεγάλους ανταγωνιστές μας, μπορούμε να εντοπίσουμε σημαντικές στρατηγικές επιτυχίας ή ακόμα και να μάθουμε από τα λάθη τους. Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα με δύο ερωτήσεις-κλειδιά που οφείλουμε να απευθύνουμε στους εαυτούς μας όταν κοιτάζουμε τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές μας…

Πώς καταφέρνουν να κερδίσουν την πιστότητα των πελατών τους;

Ένας είναι ο τρόπος να κάνετε την μικρή σας επιχείρηση να κυριαρχήσει στην αγορά: Η διατήρηση πελατών. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να εξασφαλίσετε μία σταθερή ανάπτυξη στην εκκολαπτόμενη επιχείρησή σας. Μία έρευνα της Bain & Company έδειξε ότι μία αύξηση διατήρησης πελατών της τάξεως των 5%, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση καθαρού κέρδους έως 95%.

Παρατηρήστε την επικοινωνία μεταξύ των ανταγωνιστών σας και των μακροχρόνιων πελατών τους. Δείτε πώς ανταποκρίνονται οι άλλες εταιρίες στις απαιτήσεις και στις ανησυχίες των πελατών τους, και πώς κτίζουν σχέσεις μαζί τους. Μάθετε τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες τους. Ίσως έτσι σας δοθεί η ευκαιρία να συμπληρώσετε τα δικά τους κενά.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα παράπονα των πελατών τους;

Καλό είναι να παρακολουθείτε τις κριτικές των πελατών των ανταγωνιστών σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις κριτικές που συνοδεύονται από 1 ή 2 αστέρια, ώστε να κατανοήσετε τι ήταν αυτό που τους δυσαρέστησε. Στόχος είναι να μάθουμε από τα λάθη των ανταγωνιστών μας. Μέσω των αρνητικών κριτικών θα αντλήσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για να δώσετε λύσεις και να κυριαρχήσετε στην αγορά.

Κάντε κοινοποίηση στους φίλους σας! Και μέσω Messenger ή Viber!
Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker