fbpx
BUSINESS+LEADERSHIP

Η αγορά επωφελείται από την αυξανόμενη τάση για νηστεία

Show some love, share!

Οι αναζητήσεις για “νηστεία” στο Google έχουν δεκαπλασιαστεί την τελευταία τριετία, ξεπερνώντας ακόμα κι εκείνες για “δίαιτα” και “απώλεια βάρους”. Η εμφανώς αυξανόμενη τάση του συγκεκριμένου τύπου διατροφής δεν θα μπορούσε να αφήσει την αγορά αδιάφορη.

Η γνωστή εταιρία HVMN συμπεριέλαβε στην γκάμα των προϊόντων της ένα συμπλήρωμα διατροφής που, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, αναπαράγει τα οφέλη της νηστείας στο σώμα. Το συμπλήρωμα αποτελείται από τρεις μικροσκοπικές αμπούλες και κοστίζει €85.

Η ProLon, επίσης υπόσχεται θαυματουργά αποτελέσματα με το “πακέτο νηστείας” της από σούπες, χυμούς και μπάρες που λέγεται ότι μειώνουν την ημερήσια πρόσληψη θερμιδών σε 750 kcal με κόστος €210.

Ωστόσο, τα προϊόντα αυτά και άλλα αντίστοιχων εταιριών δεν σχετίζονται τόσο με την πνευματικότητα της νηστείας ή με την απώλεια βάρους όσο με την αύξηση της παραγωγικότητας. Οι εταιρίες δημιούργησαν, δηλαδή, τα προϊόντα “νηστείας” τους με στόχο την ενίσχυση της παραγωγικότητας και της ενέργειας των καταναλωτών τους, αντικαθιστώντας την απόλαυση του φαγητού με συμπληρώματα.

Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker