SLIDERTRAVEL+LEISURE

Η νέα πολυτέλεια στα ταξίδια είναι οι εμπειρίες

Οι millennials αλλάζουν την ταξιδιωτική φιλοσοφία.

Οι millennials, οι νέοι που γεννήθηκαν μεταξύ του 1981 και του 1996, έχουν επιφέρει μία τεράστια αλλαγή στην ταξιδιωτική φιλοσοφία. Με την καταναλωτική τους δύναμη επαναπροσδιόρισαν τον όρο “πολυτέλεια” στα ταξίδια.

Μέχρι τα τέλη του 2007, η πολυτέλεια ήταν άμεσα συνυφασμένη με πτήσεις στην α’ θέση, διαμονή σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, διατροφή στα ακριβότερα εστιατόρια κ.ο.κ. Μετά την παγκόσμια οικονομική ύφεση, όμως, η πολυτέλεια έχασε τον υλικό της χαρακτήρα και βασίστηκε στις εμπειρίες.

Τα ταξίδια που αποσκοπούν στην απόκτηση εμπειριών και στην εσωτερική αναζήτηση είναι η τελευταία τάση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Οι millennials έχουν πετάξει από πάνω τους τον χαρακτηρισμό “τουρίστας”, αρνούμενοι να επισκεφθούν τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς ή να φάνε σε εστιατόρια που απευθύνονται σε τουρίστες και όχι στους ντόπιους.

Η συγκεκριμμένη γενιά άρχισε να ταξιδεύει με στιλ παρά την οικονομική αβεβαιότητα. Έρευνες δείχνουν ότι οι millennials θεωρούν τα ταξίδια σημαντικότερα από την αγορά ενός σπιτιού ή ενός αυτοκινήτου. Αντί να κάνουν μακροπρόθεσμες επενδύσεις, επιλέγουν να επενδύσουν στους εαυτούς τους κάνοντας ταξίδια που θα τους γεμίσουν με εμπειρίες και αναμνήσεις και που θα τους βοηθήσουν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους ζώντας πλάι σε διαφορετικούς ανθρώπους.

Κάντε κοινοποίηση στους φίλους σας! Και μέσω Messenger ή Viber!
Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker