BUSINESS+LEADERSHIPSLIDER

Οι καταναλωτές του σήμερα δεν είναι οι ενήλικες

Αν δουλεύετε στην αγορά των παιδικών ρούχων, θεωρήστε τους εαυτούς σας τυχερούς. Και αυτό γιατί, αντίθετα με την ένδυση ενηλίκων, η παραγωγή και πώληση των παιδικών ρούχων έχει παρουσιάσει μία αύξηση 14% σε σύγκριση με τα 2 προηγούμενα έτη. Τα δεδομένα σ’ ένα συμπέρασμα οδηγούν: Τα παιδιά είναι το νέο target group της αγοράς.

Αντίστοιχα, αύξηση έχει παρατηρηθεί και στην πώληση των πολυτελών brands παιδικών ρούχων. Πλέον, οι αγοραστές των επώνυμων παιδικών ρούχων αποτελούν το 11% της αγοράς (7% περισσότερο σε σύγκριση με το 2016). Η γκάμα των επώνυμων παιδικών ρούχων αποκτά όλο και μεγαλύτερη ποικιλία με τους Ralph Lauren, Burberry, Dolce & Gabbana, Monnalisa και Stella McCartney να ηγούνται.

Το φαινόμενο, φυσικά, προκύπτει από τους γονείς – τους millennials που είχαν το χρόνο, το χρήμα και τα ψηφιακά μέσα να καλλιεργήσουν το προσωπικό τους στιλ. Γι’ αυτούς τους γονείς, η στιλιστική “ταυτότητα” είναι τόσο σημαντική που θέλουν να τη μεταφέρουν και στα παιδιά τους, ντύνοντάς τα με ρούχα που ταιριάζουν με την προσωπική αισθητική τους.

Βασιζόμενοι σε αυτήν την επιθυμία των γονέων, οι designers που έχουν αντίληψη των πραγμάτων λάνσαραν κολεξιόν με πανομοιότυπα ρούχα για τις μαμάδες και τις κόρες του ή τους μπαμπάδες και τους γιους τους. Marasil, Oscar de la Renta και Reformation είναι μόνο κάποια από τα brands που έχουν επωφεληθεί της τάσης κι έχουν προσθέσει στη γκάμα τους τις κολεξιόν Mommy&Me.

Ετοιμαστείτε για έναν κόσμο όπου τα πιτσιρίκια θα είναι πιο καλοντυμένα από εσάς…

Κάντε κοινοποίηση στους φίλους σας! Και μέσω Messenger ή Viber!
Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker