fbpx
BUSINESS+LEADERSHIPDONTMISS

Πώς να γίνεις εκατομμυριούχος πριν τα 30

Show some love, share!

Το να γίνεις εκατομμυριούχος πριν τα 30 σου δεν είναι εύκολο αλλά ούτε κι αδύνατον, ιδιαίτερα σε αυτήν τη χρυσή εποχή της επιχειρηματικότητας. Για του λόγου το αληθές, συλλέξαμε συμβουλές από 7 επιτυχημένους εκατομμυριούχους, που το εισόδημά τους έφτασε τα 7 ψηφία πριν εκείνοι φτάσουν στα 30 τους. Αν δεν ξέρεις πώς να ανοίξεις το δικό σου μονοπάτι προς την επιτυχία, οι συμβουλές τους θα σε βοηθήσουν να γίνεις επιτυχημένος επιχειρηματίας και -ποιος ξέρει- μπορεί ακόμη και εκατομμυριούχος…

#1: Τα πάντα είναι θέμα πληροφόρησης

Ο ιδρυτής της Everlane, Michael Preysman, λέει ότι ο σύγχρονος καταναλωτής χρειάζεται ένα πράγμα: Πληροφόρηση. Σήμερα οι καταναλωτές ανακαλύπτουν τα brands μέσω του marketing περιεχομένου. Μέσα από social media, blogs, emails newsletters κ.α., τα επιτυχημένα brands επικοινωνούν με το αγοραστικό κοινό και το ενημερώνουν για το προϊόν τους, αντί να προσπαθήσουν απλά να τους το πουλήσουν.

#2: Πρέπει να ξεκινάς από τον πελάτη

Ο δημιουργός της Groupon, Andrew Mason, αποδίδει όλη την επιτυχία του στο ότι δουλεύει ανάποδα – ξεκινώντας από τον πελάτη. Η επιχείρηση είναι ο πελάτης. Το να γνωρίζεις το αγοραστικό σου κοινό θα σε βοηθήσει να δουλεύεις λιγότερο και να πουλάς περισσότερο. Σε όποια βιομηχανία κι αν είσαι, η κατανόηση των προβλημάτων, των αναγκών και των επιθυμιών της πελατειακής βάσης σου είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να πάρεις σημαντικές αποφάσεις και να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Όταν βγάζεις ένα προϊόν ή μία υπηρεσία στην αγορά έχοντας κατά νου το αγοραστικό κοινό σου, εξασφαλίζεις ότι αυτό θα δει και θα κατανοήσει το brand σου.

#3: Απέκτησε προσωπική επαφή με τους πελάτες σου

Ο Niall Harbison, ιδρυτής της Simply Zesty, πούλησε την startup του £1.8 εκατομμύρια μόλις 1.000 ημέρες μετά την έναρξή της. Κατά την αρχική φάση της ανάπτυξής της, η Simply Zesty έχασε 3 από τους μεγαλύτερους πελάτες της μέσα σε 3 ημέρες. Για να εξασφαλίσει ότι αυτό δεν θα επαναληφθεί, έγραψε προσωπικά γράμματα στους 30 υπόλοιπους πελάτες του. Δεν έχασε άλλον πελάτη στη διάρκεια του υπόλοιπου έτους. Κάνε μια επισταμένη προσπάθεια να κτίσεις προσωπική σχέση με τους πελάτες σου. Οι επιχειρηματίες έχουν το πλεονέκτημα σε αυτό επειδή δεν “κρύβονται” πίσω από μεγάλα ονόματα brands. Όσο η επιχείρησή σου αναπτύσσεται, διατήρησε την επαφή με τους πελάτες σου. Αν μη τι άλλο, θα σε βοηθήσει να εξελιχθείς μέσω των απόψεων και των αναγκών τους.

#4: Να έχεις πάθος

Ο ιδρυτής του Dropbox, Drew Houston, συγκρίνει την εμμονή ενός επιχειρηματία με τη δουλειά του με εκείνη ενός σκύλου με ένα μπαλάκι. Αν έχεις παίξει ποτέ με σκύλο, τότε ξέρεις ότι το πιάσιμο της μπάλας γίνεται το μόνο σημείο εστίασης του σκύλου. Είναι πολύ πιο εύκολο να έχεις κίνητρο όταν δουλεύεις σε κάτι που αγαπάς. Η επιχείρηση (όπως και η ζωή) πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από το να βγάζεις χρήματα. Όταν η προτεραιότητά σου είναι να βοηθάς και να εμπνέεις τους άλλους, η δουλειά σου μπορεί να αποκτήσει άλλο νόημα. Καλό είναι να ξεκινάς μία επιχείρηση με στόχο να βγάλεις εκατομμύρια, αλλά στην πορεία μην ξεχάσεις να δουλεύεις με πάθος για το δικό σου καλό και των άλλων.

#5: Κάνε το τώρα

Ο Fred Schebesta είναι ο ιδρυτής της Freestyle Media (η οποία πουλήθηκε για $1.3 εκατομμύρια) και συνιδρυτής της Finder.com.au. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι 1 από τα 5 επιχειρηματικά μαθήματα που πήρε από τη μητέρα του ήταν “Κάνε το τώρα”. Δεν υπάρχει περιθώριο για χρονοτριβές στις επιχειρήσεις. Γιατί να αναβάλλουμε για αύριο αυτό που μπορούμε να κάνουμε σήμερα (ή ακόμα καλύτερα τώρα); Είμαστε από τη φύση μας επιρρεπείς στις αναβολές, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά κάτι που δεν μας αρέσει. Αλλά αυτοί που πετυχαίνουν είναι εκείνοι που απλά κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν. Κι ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια των νέων επιχειρηματιών είναι ότι απλά δεν ξεκινούν ποτέ. Η συμβουλή του Schebesta είναι: “Αύριο το πρωί, το πρώτο πράγμα που θα κάνετε μόλις σηκωθείτε από το κρεβάτι θα είναι να πάρετε απόφαση να κάνετε αυτά που θέλετε να αποφύγετε: Ένα δυσάρεστο τηλεφώνημα, γυμναστική (κάτι που οι εκατομμυριούχοι κάνουν κάθε μέρα), ό,τι κι αν είναι αυτό, ξεφορτωθείτε το από το πρωί.

#6: Θέσε υψηλούς στόχους

Ο Grant Cardone, εκατομμυριούχος επιχειρηματίας και best-selling συγγραφέας των New York Times, λέει ότι το μεγαλύτερο οικονομικό λάθος του ήταν το ότι δεν στόχευε αρκετά ψηλά. Όπως λέει ο ίδιος, “Αν στοχεύεις ψηλά και δουλεύεις σκληρά, εύκολα μπορείς να φτάσεις τα 7 ψηφία πριν τα 30 σου”. Ίσως ακούγεται τετριμμένο, αλλά αν θέλεις να γίνεις εκατομμυριούχος, πρέπει να στοχεύεις ψηλότερα και καλύτερα από τους άλλους. Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση ξεκίνησε σαν μία ιδέα που ακουγόταν “τρελή”, “υπερβολικά μεγάλη” ή ακόμα και “αδύνατη”. Κάθε ιδρυτής επιχείρησης αντιμετώπισε αντιξοότητες στις ιδέες του, αλλά η επιμονή παρά τις δυσκολίες είναι αυτό που εξασφάλισε την επιτυχία για αυτούς και τις ιδέες τους.

#7: Μην τα παρατάς

Αν και η τελευταία συμβουλή είναι λίγο προφανής, η ιστορία του Brenton Hayden, ιδρυτή της Renter’s Warehouse, την αποδεικνύει όσο τίποτα. Ο Hayden ξεκίνησε την προσωπική του εταιρία διαχείρισης περιουσίας, κάνοντας τηλεφωνικές πωλήσεις σε τυχαίους αριθμούς. Οι πρώτες του κλήσεις ήταν παταγώδεις αποτυχίες, αλλά η τέταρτη ήταν επιτυχής. Το εισόδημά του ανέβηκε σχεδόν στο $1.000.000 το πρώτο έτος. Αν τα είχε παρατήσει με τις πρώτες απορρίψεις, ο Hayden δεν θα είχε την άνεση να συνταξιοδοτηθεί στα 27 του! Σε ότι αφορά την επιχείρησή σου, ποτέ δεν πρέπει  να τα παρατάς. Η επιτυχία σε περιμένει στη γωνία. Αν πιστεύεις στη δύναμη της ιδέας σου, μην την εγκαταλείψεις όταν τα πράγματα δυσκολέψουν.

 

Είσαι επιχειρηματίας; Start up; Θες premium αρθρογραφία, εργαλεία ανάπτυξης της επιχείρησή σου ή της ιδέας σου; Εργαλεία χρηματοδότησης; Το Business.globalist.gr είναι για σένα!

Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker