Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, πάντα αναζητάμε νέους τρόπους να αποδείξουμε στους πελάτες μας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας υπερέχουν των άλλων. Αν πούμε ότι είμαστε οι καλύτεροι, θεωρείται μάρκετινγκ. Αν, όμως, το πει κάποιος που οι πελάτες μας εμπιστεύονται, τότε έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Όλο αυτό δεν είναι κάτι καινούριο. Είναι ο λόγος που οι celebrities εισπράττουν τεράστια ποσά για να συνδεθούν με ένα brand – είναι η λεγόμενη «κοινωνική απόδειξη» (social proof). Η κοινωνική απόδειξη είναι υποκειμενική, που σημαίνει ότι αυτή που θα πείσει έναν καταναλωτή, δεν θα πείσει απαραίτητα κάποιον άλλον.
Στο ψηφιακό μάρκετινγκ υπάρχουν 5 ξεχωριστά είδη κοινωνικών αποδείξεων. Αν κατανοήσετε ποιους εμπιστεύονται οι πελάτες σας ώστε να τους παρέχετε «αποδείξεις» για την αξιοπιστία σας μέσω αυτών των ομάδων, θα έχετε στα χέρια σας μία από τις πιο ισχυρές τεχνικές μάρκετινγκ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε το περιεχόμενο. Παρακαλώ κάντε Σύνδεση ή Δωρεάν Εγγραφή