Τα 10 καλύτερα fashion films της σεζόν

Sharing is caring!

Αυτή τη σεζόν τα fashion brands υιοθέτησαν μία πιο κινηματογραφική προσέγγιση στα video campaigns τους και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά συναρπαστικό. Μεγαλύτερης διάρκειας από αυτά που είχαμε συνηθίσει ως τώρα, τα videos παρουσιάζουν μία ιστορία στην οποία τα ρούχα και τα αξεσουάρ δεν είναι το αποκλειστικό θέμα.

Σας παρουσιάζουμε τα 10 κορυφαία fashion films:

1. The Secret Life of Flowers (Erdem x H&M)

Σε σκηνοθεσία του Baz Luhrmann, το Secret Life of Flowers δικαίως είναι το κορυφαίο σποτ της σεζόν. Γυρισμένο σε μία εξοχική έπαυλη όπου φαίνεται να επικρατεί αιώνια άνοιξη, το video αφηγείται την ιστορία ενός νεανικού ερωτικού τριγώνου. Η δραματική και ακριβή παραγωγή του Luhrmann δημιουργεί μία εντυπωσιακή αφήγηση γύρω από τη ρομαντική ευαισθησία της Erdem.

2. Practice (Grace Wales Bonner)

To Practice είναι μία δυναμική εξερεύνηση κίνησης και ήχου με πρωταγωνιστή ένα νεαρό χορευτή από τη Νότια Αφρική. Το διάρκειας 11 λεπτών fashion film της φωτογράφου Harley Weir θυμίζει ντοκιμαντέρ και κινείται έξυπνα μεταξύ της πραγματικότητας και της φαντασίας. Τα ανδρικά ρούχα της Wales Bonner παρουσιάζονται εκπληκτικά με το soundtrack του Dev Hynes.

3. Hourglass – Past (Adidas Originals)

Σκηνοθετημένο από τον Ben Nicholas και τον εκπρόσωπο της σύγχρονης τέχνης Daniel Arsham, το fashion video της Adidas αναπαριστά τον Arsham ως παιδί και ως ηλικιωμένο, ο οποίος ανατρέχει σε μία έντονη παιδική του ανάμνηση που επηρέασε τη δουλειά του ως καλλιτέχνης. Το Hourglass – Past εξισορροπεί την υποψία ενός επικείμενου τυφώνα με στιγμές ηρεμίας και συλλογισμού δημιουργώντας ένα video που καθηλώνει τον θεατή και αμφισβητεί τη φύση του χρόνου.

4. Cabiria, Charity, Chastity (Kenzo)

Η ταινία Cabiria, Charity, Chastity είναι η 5η των creative directors της Kenzo, Carol Lims και Humberto Leon, σε σκηνοθεσία της Natasha Lyonne. Το σουρεαλιστικό video της Kenzo παρουσιάζει το ταξίδι της Maya Rudolf προς την ανακάλυψη του εαυτού της μέσα από μία σχολή γελωτοποιών. Και όλα αυτά όσο φοράει τα πολύχρωμα ρούχα της κολεξιόν Autumn/Winter 2017.

5. Want It All (Nike)

Η ταινία του F. Gary Gray παρουσιάζει ένα νεαρό αγόρι που ονειρεύεται να γίνει αστέρι του NBA και να παίξει δίπλα στον LeBron James. Η ταινία εναλλάσσεται γρήγορα μεταξύ του παρόντος και του μέλλοντος και εστιάζει στις δοκιμές και στα σφάλματα που κάνει το αγόρι στο ταξίδι του προς την επιτυχία. Το ταξίδι συμβολίζει τις αξίες της Nike γύρω από την αποφασιστικότητα, την αυτοπεποίθηση και την επιμονή.

6. Movement: W-Base (i-D x New Balance)

Ακολουθώντας την γενικότερη τάση, η i-D και η New Balance παρουσιάζουν την ιστορία των W-Base, μίας ομάδας ποδηλατών του Τόκιο, καθώς αψηφούν τις προσδοκίες της ιαπωνικής κουλτούρας και εξερευνούν τη χώρα με BMX. Σε σκηνοθεσία της Sandra Winther, το Movement: W-Base είναι το 3ο της σειράς ταινιών μικρού μήκους της i-D και της New Balance που αποκαλύπτουν αθλητικές υποκουλτούρες.

7. The Merchandise (Palace)

Το The Merchandise του skate label Palace μιλά στον βασικό πελάτη του με αυθεντικό τρόπο. Η ταινία ακολουθεί μία ομάδα skaters μέσα από τους δρόμους του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και του Μαϊάμι θυμίζοντας τη skate κουλτούρα των 90’s.

8. Gucci and Beyond (Gucci)

Ως ωδή στις cult ταινίες επιστημονικής φαντασίας των 60’s, το διαφημιστικό video σε σκηνοθεσία του Glen Luchford έχει ως πρωταγωνιστές Gucci-ποιημένους εξωγήινους και τέρατα. Η ταινία ταιριάζει στη ρετρό αισθητική της Gucci και αποδεικνύει ότι το χιούμορ μπορεί να δουλέψει ως δυνατό εργαλείο marketing για τα πολυτελή brands.

9. Miu Miu Fall/Winter 17 Campaign (Miu Miu)

Η Miu Miu εισχωρεί στο glamour των 20’s με μία χαρούμενη ταινία του Alasdair McLellan. Η New Orleans Preservation Hall Brass Band συνοδεύει με τη μουσική της την Kate Moss, τη Naomi Harris και τις αδελφές Adwoa και Kesewa Aboah όσο εξερευνούν την Αμερικάνικη πόλη φορώντας κοσμήματα και ψεύτικες γούνες από την κολεξιόν Autumn/Winter 2017.

10. Trench Coats and Scarves (Burberry)

Σε σκηνοθεσία του Alasdair McLellan, το video της Burberry ταξιδεύει στο Yorkshire της Αγγλίας. Η ταινία διασταυρώνει τις παλιές και νέες κατευθύνσεις της Burberry με το μοντέλο Agyness Deyn, τον μουσικό Loyle Carner και τον skater Blondey McCoy, οι οποίοι σηματοδοτούν μία φρέσκια πορεία του brand με έναν πατριωτικό εναγκαλισμό του κλασσικού καρό της Burberry.