Όσο κι αν θέλω να πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή διαβάζετε προσεκτικά αυτά που γράφω, δυστυχώς δεν είναι αλήθεια. Αυτό, τουλάχιστον, προκύπτει από μία πρόσφατη έρευνα που αποδεικνύει ότι οι ψηφιακοί αναγνώστες δεν διαβάζουν, αλλά ρίχνουν μία γρήγορη ματιά στο περιεχόμενο που έχουν μπροστά τους.
Διαβάζουν στα γρήγορα τις πρώτες λέξεις σε κάθε παράγραφο, σταματούν για λίγο στα έντονα γράμματα και στα αποφθέγματα αν υπάρχουν, ρίχνουν μία ματιά στο τέλος του κειμένου… και αυτό ήταν.
Αντιλαμβάνεστε τώρα πόσο σημαντικό είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο (email, διαφημιστικό, κλπ.) με το οποίο θα καταφέρνετε να περνάτε το μήνυμα που θέλετε στο κοινό σας, ακόμα κι αν δεν διαβάσουν την κάθε σας λέξη. Πώς μπορείτε να το καταφέρετε; Με τις παρακάτω 11 τακτικές…
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε το περιεχόμενο. Παρακαλώ κάντε Σύνδεση ή Δωρεάν Εγγραφή