fbpx
AFFAIRS+SOCIETYSLIDER

Instagrammers | Τι κάνουν για να μην φωτογραφίζονται με τα ίδια ρούχα

Show some love, share!

Πόσες φορές έχετε δει τους χρήστες του Instagram να ποστάρουν selfies φορώντας τα ίδια ρούχα; Σίγουρα ελάχιστες… Ιδιαίτερα με το νέο hashtag #ootd (outfit of the day – το ντύσιμο της ημέρας), το ένα στιλ εναλλάσσεται του άλλου. Αναρωτηθήκατε ποτέ πού βρίσκουν όλα αυτά τα ρούχα οι Instagrammers; Μία έρευνα δίνει την απάντηση…

Η στρατηγική πολλών καταναλωτών να αγοράζουν ρούχα για ένα event, να κρύβουν τα καρτελάκια για να τα φορέσουν και να τα επιστρέφουν στο κατάστημα την επόμενη ημέρα, υπάρχει εδώ και χρόνια. Στις μέρες μας, αυτή η στρατηγική ακολουθείται απλά και μόνο για να φωτογραφηθούν στο Instagram…

Σύμφωνα με μία έρευνα της Barclaycard, σχεδόν 1 στους 10 Βρετανούς καταναλωτές παραδέχονται ότι αγοράζουν ρούχα αποκλειστικά για να φωτογραφηθούν στα social media. Στο δημοφιλές hashtag #ootd (outfit of the day), οι χρήστες του Instagram ποστάρουν selfies για να επιδείξουν το καθημερινό τους ντύσιμο. Μετά από την κοινοποίηση της φωτογραφίας τους, επιστρέφουν τα ρούχα στο κατάστημα από όπου τα αγόρασαν. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.002 ενήλικες, έδειξε ότι η στρατηγική συνηθίζεται μεταξύ των ηλικιών 35-44 (στην έρευνα δεν συμμετείχαν έφηβοι) και ακολουθείται συνήθως από άνδρες.

Σύμφωνα με την Barclaycard, στην τάση πιθανότατα έχει συμβάλλει η εισαγωγή της πολιτικής “δοκίμασέ το πριν το αγοράσεις”, κατά την οποία οι αγοραστές πληρώνουν το ρούχο που παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου αφού το έχουν δοκιμάσει στο σπίτι τους.

Η τακτική των επιστροφών ίσως να δικαιολογείται, εν μέρει, από την άνθιση των social media και την προσδοκία από όλους (όχι μόνο από τους celebrities) να υπογράφουν το προσωπικό τους στιλ. Σκεφτείτε το: Από τη στιγμή που καταγράφουμε την καθημερινότητά μας και την ποστάρουμε στο διαδίκτυο για να μας δουν (και να μας κρίνουν) οι πάντες, είναι αναπόφευκτο να φωτογραφηθούμε με τα ίδια ρούχα περισσότερες από μία φορά. Κατά τους Instagrammers, λοιπόν, επιβάλλεται να ανανεώνουμε την ντουλάπα μας αρκετά συχνά, κόστος το οποίο δεν μπορεί να καλυφθεί από όλους.

Κι επειδή η τάση δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από την καταναλωτική αγορά, έχουν δημιουργηθεί brands που προσφέρουν φτηνά ρούχα στοχεύοντας τους Instagram καταναλωτές, όπως το δημοφιλές Fashion Nova. “Αυτά τα ρούχα φτιάχνονται για τα social media: Οι αγοραστές τους τα φοράνε μία, το πολύ δύο φορές για να φωτογραφηθούν και μετά τα πετάνε,” σχολιάζει η Allison P. Davis για το brand. Άλλο ένα αγαπημένο brand των Instagrammers είναι το Rent the Runway, το οποίο ασπάζεται τη φιλοσοφία των επιστροφών και εκμισθώνει επώνυμα ρούχα στους πελάτες του.

IRL street style • (RG: @lyonsfeel)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rent the Runway (@renttherunway) στις

Tags

Related Articles

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker