Αν θέλετε να τελειοποιήσετε το μάρκετινγκ σας, θα πρέπει να σκέφτεστε σαν πελάτης. Και για να σκέφτεστε σαν πελάτης, θα πρέπει να ακουμπήσετε την ψυχή του και να κατανοήσετε τι είναι αυτό που επηρεάζει την αντίληψη και τις αποφάσεις του. Στο επίκεντρο αυτού του θέματος βρίσκεται – αυτό που ονομάζουμε ως – ψυχολογία κοινωνικής απόδειξης (social proof).
Τι είναι η ψυχολογία κοινωνικής απόδειξης και πώς θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στην αγορά;
Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε το περιεχόμενο. Παρακαλώ κάντε Σύνδεση ή Δωρεάν Εγγραφή